Нова Пошта

Процес відправки техніки в ремонт

1. Зверніться до нашого менеджера будь-яким удобним спосібом - по телефону, e-mail або через систему електроного тікетінга. Обов'язково повідомте опис несправності, дату придбання та серійний номер!
2. Після короткої перевірки інформації ми надішлемо вам кур'єра (якщо це передумовлено договором) або запропонуємо відправку з відділення.
3. Після завершення діагностики з Вами зв'яжеться менеджер і погодить прийнятний варіант ремонту.
4. По закінченню ремонту пристрій повертається на склад Нової Пошти у вашому місті. Разом з пристроєм ви отримуєте акт виконаних робіт з гарантією.

Дані для відправки техніки:
Адреса: м.Київ, відділення Нової Пошти №17
Одержувач: ТОВ «ПРИВАТУМ», код ЄДРПОУ 39281143